Zákaznická podpora: +420 725 433 335, info@slevisko.cz

Technická podpora

+420 725 433 335

Provozovatel

Jadako s.r.o.
Na Harfě 712/7
190 00 Praha 9 - Vysočany


IČ: 04083253
DIČ: CZ04083253
Číslo účtu: 2700802441 / 2010

Máte otázku nebo se potřebujete poradit? Naše zákaznická podpora Vám pomůže.
Pár rad pro rychlé řešení - šetříme Vám čas 

1. Vytvořil jsem objednávku a nepřišly mi pokyny k platbě?

V prvé řadě si zkontrolujte spamovou schránku, zda e-mail s pokyny neskončil právě tam. Pokud ani tam e-mail nenajdete, kontaktujte technickou podporu.

2. Zaplatil/a jsem voucher, ale zatím mi nepřišel.

Záleží na způsobu úhrady voucheru.

Při platbě BANKOVNÍM PŘEVODEM trvá připsání úhrady na náš účet až 2 dny v závislosti na typu banky.

Po obdržení platby je platba spárována s objednávkou a automaticky zaslán e-mail na vaši adresu (která byla uvedena při nákupu kupónu) s odkazem na stažení voucheru ve formátu pdf. Předpokladem je, že jste zadali správně variabilní symbol, pod kterým jste platili.

Při kopírování se stane, že první nebo poslední číslo se nezkopíruje a platba nemůže být spárována s objednávkou – nutno kontaktovat nás na +420 725 433 335, nebo na info@slevisko.cz, abychom vám pomohli.

Při platbě pomocí PLATEBNÍ KARTY je platba spárována s objednávkou ihned a e-mail s voucherem je odeslán následně.

V případě, že Vám voucher nepřišel, je možné, že e-mail spadl do spamové schránky, u Seznamu do složky HROMADNÉ, je nutné zkontrolovat i toto.

Další možností, jak si kupón stáhnout, je přihlásit se do Vašeho profilu na www.slevisko.cz, to učiníte tak, že kliknete na tlačítko Přihlásit v pravém horním rohu.

Pokud nefunguje ani jedna z výše uvedených variant, kontaktujte nás na +420 725 433 335, nebo info@slevisko.cz, abychom vám pomohli při řešení dané situace.

3. Jak stornovat poukaz.

Návod na storno poukazu je uveden v obchodních podmínkách serveru ZDE.

4. Objednal jsem si špatnou velikost, nevyhovující barvu nebo chybný počet kusů, zboží chci vyměnit, jak mam postupovat?

V případě, že jste si objednal zboží, které vám z jakéhokoli důvodu nevyhovuje a potřebujete zboží vyměnit za jiné, je nutné zboží odeslat na adresu provozovny prodávajícího, přičemž je nutné k zásilce připojit průvodní dopis, do kterého je nutné uvést jméno, příjmení, číslo voucheru a co požadujete. Po převzetí zásilky prodávajícím budete vyzváni k doplacení poštovného na znovudoručení zásilky.

5. Chci zboží reklamovat, jak mam postupovat?

Vždy je nutné řídit se Obchodními podmínkami prodávajícího. V odstavci 8.2 Obchodních podmínek naleznete přesný postup, jak uplatnit reklamaci. Vždy je nutné stáhnout si Reklamační list a reklamaci uplatnit na adrese provozovny prodávajícího, a to buď prostřednictvím poštovních či zasilatelských služeb, anebo osobně.

6. Chci odstoupit od kupní smlouvy, jak mam postupovat?

Opět je nutné řídit se Obchodními podmínkami. Tentokrát v odstavci 8.3 Obchodních podmínek naleznete formulář ke stažení na Odstoupení od kupní smlouvy. Odstoupení lze uplatnit opět jen na adrese provozovny prodávajícího. Od kupní smlouvy je ale nutné odstoupit do 14 dní od převzetí zboží.

7. Zboží mám objednané s osobním odběrem, kdy si pro zboží můžu jít?

O možnosti a čase vyzvednutí budete informování informačním e-mailem. Dříve na výdejní místo pro zboží nechoďte, nebudete ho tam mít připravené.

8. Přišel mi informační e-mail, že mám zboží připravené na výdejním místě, co všechno si s sebou mam vzít?

Pro vyzvednutí zboží je nutné mít poznamenané pořadové číslo, které Vám přišlo v informačním e-mailu a dále pak číslo voucheru.

9. Jakou platnost má voucher a co dělat v případě, že je voucher již po svojí platnosti?

Platnost voucheru je 2 měsíce od jeho obdržení. Po vypršení doby platnosti je voucher již neplatný a nelze za něj požadovat zboží, ani navrácení peněz.  


Pro správné fungování používají tyto stránky cookies. Setrváním na stránce s tímto souhlasíte.