Zákaznická podpora: +420 725 433 335, info@slevisko.cz

1. Co vlastně kupujeme ?

Kupujete takzvaný voucher, což je poukázka s unikátním kódem, na jehož základě dostanete zakoupené zboží nebo službu. 

2. Co jsou to kredity ?

Registrovaní zákazníci získávají při nákupu takzvané bonusové kredity, které jsou připisovány na účet a při nákupu je můžete použít namísto peněz.

3. Jak fungují kredity ?

Podívejte se, jak můžete sbírat a využívat kredity za vaše nákupy ZDE.

4. Jak se zaregistruji na www.slevisko.cz ?

Registrace zákazníka proběhne automaticky po Vašem prvním nákupu. Po dokončení nákupu Vám zašleme na Váš e-mail heslo pro přístup do Vašeho účtu, kde můžete sledovat všechny Vaše objednávky a stáhnout vouchery.

5. Jak se přihlásím do svého účtu na www.slevisko.cz ?

V pravé horní části obrazovky je ikona Přihlásit se. Když na ni kliknete, budete vyzvání pro zadání Vašeho e-mailu (na který jste provedl/a první objednávku objednávku) a hesla, které Vám bylo doručeno na Vaši e-mailovou adresu po dokončení prvního nákupu.

6. Co dělat, když si nepamatuji své heslo ?

Stačí kliknout na ikonu přihlásit v pravé horní části obrazovky a zde kliknout na položku Zapomenuté heslo. Po vyzvání zadáte Váš e-mail. Po potvrzení Vám přijde na uvedený e-mail informace a odkaz, který Vám zobrazí (po kliknutí) možnost zadání vašeho nového hesla. Po jeho zadání přejděte zpět na www.slevisko.cz a přihlaste se.

7. Jak mohu získat dnešní nabídku ?

Stiskněte tlačítko KOUPIT (v případě více variant vyberte požadovanou variantu).
Zboží se Vám automaticky vloží do nákupního košíku.
Dále se můžete vrátit k nákupu nebo pokračovat k objednání vybraného zboží.
Po zaplacení objednávky obdržíte VOUCHER na uvedený e-mail nebo si ho můžete stáhnout na svém účtu, pod který jste se přihlásili.

 REGISTROVANÝ ZÁKAZNÍK ZÍSKÁVÁ ZA KAŽDÝ NÁKUP VÝHODY

8. Musím použít svůj voucher ve stejný den, kdy si ho koupím ?

Zpravidla nikoliv. Každý voucher má svoji platnost od - do.

9. Koupil jsem si Váš voucher. Jak ho mohu využít ?

Jakmile je akce zaplacená obdržíte VOUCHER na uvedený e-mail nebo si ho můžete stáhnout na svém účtu, pod který jste se přihlásili. Návod, jak jej využít, je přímo na něm uvedený.

10. Zaplatil/a jsem voucher, ale zatím mi nepřišel, jak mám dále postupovat ?

Záleží na způsobu úhrady voucheru.

Při platbě BANKOVNÍM PŘEVODEM trvá připsání úhrady na náš účet až 2 dny v závislosti na typu banky.Po obdržení platby je platba spárována s objednávkou a automaticky zaslán e-mail na vaši adresu (která byla uvedena při nákupu kupónu) s odkazem na stažení voucheru ve formátu pdf. Předpokladem je, že jste zadali správně variabilní symbol, pod kterým jste platili.Při kopírování se stane, že první nebo poslední číslo se nezkopíruje a platba nemůže být spárována s objednávkou – nutno kontaktovat nás na +420 725 433 335, nebo na info@slevisko.cz, abychom vám pomohli.

Při platbě pomocí PLATEBNÍ KARTY je platba spárována s objednávkou ihned a e-mail s voucherem je odeslán následně.

V případě, že Vám voucher nepřišel, je možné, že e-mail spadl do spamové schránky, u Seznamu do složky HROMADNÉ, je nutné zkontrolovat i toto.

Další možností, jak si kupón stáhnout, je přihlásit se do Vašeho profilu na www.slevisko.cz, to učiníte tak, že kliknete na tlačítko Přihlásit v pravém horním rohu.

Pokud nefunguje ani jedna z výše uvedených variant, kontaktujte nás na +420 725 433 335, nebo info@slevisko.cz, abychom vám pomohli při řešení dané situace.

Pokud nefunguje ani jedna z výše uvedených variant kontaktujte nás prosím na +420 725 433 335, nebo info@slevisko.cz abychom vám pomohli při řešení situace.

11. Jak stornovat poukaz.
Návod na storno poukazu je uvedeno v obchodních podmínkách serveru ZDE.

12. Objednal jsem si špatnou velikost, nevyhovující barvu nebo chybný počet kusů, zboží chci vyměnit, jak mam postupovat?

V případě, že jste si objednal zboží, které vám z jakéhokoli důvodu nevyhovuje a potřebujete zboží vyměnit za jiné, je nutné zboží odeslat na adresu provozovny prodávajícího, přičemž je nutné k zásilce připojit průvodní dopis, do kterého je nutné uvést jméno, příjmení, číslo voucheru a co požadujete. Po převzetí zásilky prodávajícím budete vyzváni k doplacení poštovného na znovudoručení zásilky.

13. Chci zboží reklamovat, jak mam postupovat?

Vždy je nutné řídit se Obchodními podmínkami prodávajícího. V odstavci 8.2 Obchodních podmínek naleznete přesný postup, jak uplatnit reklamaci. Vždy je nutné stáhnout si formulář Reklamační list a reklamaci uplatnit na adrese provozovny prodávajícího, a to buď prostřednictvím poštovních či zasilatelských služeb, anebo osobně.

14. Chci odstoupit od kupní smlouvy, jak mam postupovat?

Opět je nutné řídit se Obchodními podmínkami. Tentokrát v odstavci 8.3 Obchodních podmínek naleznete formulář ke stažení na Odstoupení od kupní smlouvy. Odstoupení lze uplatnit opět jen na adrese provozovny prodávajícího. Od kupní smlouvy je ale nutné odstoupit do 14 dní od převzetí zboží.

15. Zboží mám objednané s osobním odběrem, kdy si pro zboží můžu jít?

O možnosti a čase vyzvednutí budete informování informačním e-mailem. Dříve na výdejní místo pro zboží nechoďte, nebudete ho tam mít připravené.

16. Přišel mi informační e-mail, že mám zboží připravené na výdejním místě, co všechno si s sebou mam vzít?

Pro vyzvednutí zboží je nutné mít poznamenané pořadové číslo, které Vám přišlo v informačním e-mailu a dále pak číslo voucheru.

17. Jakou platnost má voucher a co dělat v případě, že je voucher již po svojí platnosti?

Platnost voucheru je 2 měsíce od jeho obdržení. Po vypršení doby platnosti je voucher již neplatný a nelze za něj požadovat zboží, ani navrácení peněz.  

 

Pro správné fungování používají tyto stránky cookies. Setrváním na stránce s tímto souhlasíte.